16 Şubat 2010 Salı

... ... ... ...

günaydın!..

sana da günaydın!..

nasılsın?..

dun akşam bıraktığın yerdeyim.. sen?

görmüyormusun?..

haklısın.. ama bilirsin benim işim görmekten çok göstermek..saçlarını düzelt..

niçin?..

bilmem kötü gozukuyorlar.. dağılmışlar falan.. oysa dün akşam özenle taramıştın..

tabi insanlar uykudan kalkınca saçları dağılıyo normal olarak.. sabahın köründe bi aynanın karşısına yakışıklı geçmek zorunda değilim..

küçümsüyorsun beni..

küçümsediğimden değil.. ama senin karşına düzgün geçebilmek için başka bir aynaya saygısızlık yapmam gerekirdi..

haklısın..

az önce kapı caldı..

kimmiş?..

elektrikçi.. sayaçları kontrol etmeye gelmiş.. teşekkür ettim.. adam şaşırdı..

yani.. sonuç olarak adamın görevi sayaçları kontrol etmek..

onu kastetmemiştim..

yine neyi kastetmiştin..

düşünsene kapı çaldı.. adam kapıyı çaldı.. teşekkür etmesemiydim...

offf.. saçlarını düzelt..

bırak saçlarımla uğraşmayı..
..
..
..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder