7 Mart 2010 Pazar

delinin günlüğü..

farketmediğimi mi sanıyorsun? bir sokaktan yürüken ya yüz metre arkamdasın.. ya da bir sokak altımda.. kendine karşı kaldırımdan yürüyen insan mumalesei yapmaktan bu kadar mı hoşnutsun peki? şemsiyesinin altında kim olduğunun farkında olmayan ve kim oldukları umurumda olmayan insanlardan farksız olmaya başlayacaksın yavaş yavaş.. ya bırak peşimi..! ne istiyorsun benden? hatamı kolluyorsun.. küçük bir hata yapınca ben, tepeme çullanacaksın.. oysa şunu bilmelisin daha fazla hata yapamam ben.. bütün hatalarımı tükettim.. yalvarırım bırak peşimi.. nabzını duymak zarar vermeye başladı.. nefesinin kokusu ayrı iğrenç.. ne istiyorsun benden.. hatamı kolluyorsun..
peki neden? ne yaptım ki ben sana.. biliyorum takip ediyorsun beni.. hadi çık karşıma.. yüzleşelim.. peki ben de seni takip etmeye başladığım zaman n'olcak?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder