19 Ağustos 2011 Cuma

plastik çiçekler ve ben

  • ve plastik çiçekler
  • bir dünyanın en gerçekçi
  • imgelerinden biridir

    -çağımın aklında plastik çiçekler açıyor-

    • plastik çiçekler imgesini bayatlamadan buzluğa atmaya ne dersin
    • böyle değerli bi imge kullanılmasın artık istiyorum
    • unutulsun
    • sonra
    • yeniden keşfedilsin
    • sonra yine unutulsun
    • sonra yine keşfedilsin
    • ta ki plastik çiçek üretimi yasaklanana kadar

      -çiçeğin imgesi kaybolduktan sonra yani-

      • hayır
      • çiçeğin imgesi orda dursun
        • üzerine şiir yazılmayan çiçekler vardır bence hala
        • ama plastik çiçekler
        • yapaylığın simgesi olmakta ya şu unumuzde
        • bu simgeleme bir guzellik de barındırıyor ya içinde
        • ben guzelliği diyorum işte buzluğa atalım unutulsun orda
        • çünkü yapaylığın yanındaki
        • en büyük sorun
        • tüketilmek
        • ikisinden biri
        • ne
        • takılmadan yaşayamıyorsun
        • o güzellik tüketilmeden diyorum
        • unutsak gitsek o
        • sonra
        • bulsak yine
          • sonra yine unutsak
          • yokluğunun değerine
          • vurgu yapmak istiyorum
          • burada
          • plastik çiçekler
          • kullanılıp atılmasın istiyorum
          • budur bence
          • ve bence
          • nihat adamdır
          • su içmeliyim
          • boğazım kurudu
          • klavye kullanmaktan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder